Välj ditt land:

DanmarkDanmark
NorgeNorge
SuomiSuomi
DanmarkDanmark
NorgeNorge
SuomiSuomi
Flawless Beauty
Store Cart {{itemsCount}}

Varukorg

{{ localization.closeButton }}
{{#each renderedItems}}
{{image thumbnailUrl "Product Thumbnail"}}
{{ title }}
{{{options}}}
-
{{ quantity }}
+
{{ ../localization.removeItem }}
{{#if hasOriginalPrice}}
{{ originalPrice }}
{{/if}}
{{ price }}
{{/each}}

Varukorg

Välj ditt land:

DanmarkDanmark
NorgeNorge
SuomiSuomi
DanmarkDanmark
NorgeNorge
SuomiSuomi
Flawless Beauty
Store Cart {{itemsCount}}

Varukorg

{{ localization.closeButton }}
{{#each renderedItems}}
{{image thumbnailUrl "Product Thumbnail"}}
{{ title }}
{{{options}}}
-
{{ quantity }}
+
{{ ../localization.removeItem }}
{{#if hasOriginalPrice}}
{{ originalPrice }}
{{/if}}
{{ price }}
{{/each}}
Store Cart {{itemsCount}}

Varukorg

{{ localization.closeButton }}
{{#each renderedItems}}
{{image thumbnailUrl "Product Thumbnail"}}
{{ title }}
{{{options}}}
-
{{ quantity }}
+
{{ ../localization.removeItem }}
{{#if hasOriginalPrice}}
{{ originalPrice }}
{{/if}}
{{ price }}
{{/each}}

Köpvillkor

Välkommen till Myori Nordic AB, ett svenskt företag grundat 2004 med lager i Göteborg och kontor i Malmö. Hos oss hittar du spännande, unika och smarta produkter av högsta kvalitet.

Med vänlig hälsning 

Filip Gahnström VD, Myori Nordic AB

Dina fördelaktiga villkor

Vår ambition är att du alltid ska vara nöjd som kund. Här får du veta allt om hur det fungerar när du handlar på Myori Nordic AB. Du har alltid 30 dagars öppet köp.

Myori Nordic orderhantering / Din beställning

Din order packas och lämnar vårt lager normalt inom 24 timmar. Beställningar som görs före kl.12 lämnar lagret samma dag. Vi ber om överseende vid oförutsedda händelser eller extra intensiva perioder såsom inför jul eller stora kampanjer.

Betalningssätt – Du kan betala med kreditkort. Visa, Mastercard och American Express. Myori erbjuder även faktura och delbetalning i samarbete med Avarda:

Faktura – Din faktura skickas per mail när paketet har lämnat lagret. Fakturaadress och leveransadress måste alltid vara samma när du väljer att betala med faktura. Med dina varor följer en följesedel.

Kundservice – Myori Nordic Kundservice finns till för dig! Du är alltid välkommen till att skicka e-post till help-se@myori.se om du har några frågor eller kommentarer. Vi kontaktar dig inom 48 timmar.

Försändelser

Leveranstid

Leveranstid är 1 - 3 arbetsdagar från det att paketet lämnar Myori Nordics  lager i Göteborg tills det kommit till distributörens utlämningsställe. Beroende på vilket leveransalternativ du har valt, uppskattas leveranstid för de olika alternativen som framgår i kassan. Vi eftersträvar att leverera din beställning inom angivna tidsramar, men ibland kan leveransen ta längre tid på grund av oväntade händelser. Vid en leveransförsening kan du kontakta oss så hjälper vi till att lokalisera din beställning. Vid eventuellt dröjsmål meddelar Myori Nordic, om möjligt, en ny beräknad leveranstid. Om ett eventuellt dröjsmål är av väsentlig betydelse för dig har du alltid rätt att häva köpet. Meddela oss snarast möjligt om det är särskilt viktigt för dig att erhålla varan före ett visst datum.

Orderbekräftelse – Så snart du skickat din order via hemsidan kommer du att få se en orderbekräftelse på skärmen med ditt ordernummer och det totala orderbeloppet.

Leveranskostnader – Eventuella leveranskostnader för din order framgår i kassan och på orderbekräftelsen.

Moms – Alla priser inkluderar 25% moms.

Ej mottagen leverans/outlöst beställning

Vid ej mottagen leverans/outlöst beställning returneras ditt paket tillbaka till vårt lager automatiskt efter ca 7-14 dagar. Vi debiterar en avgift på 199 SEK vid en sådan retur.

Öppet köp / Ångerrätt

Prova produkten hemma hos dig - gör ditt köpbeslut därefter. Vi på Myori Nordic tillämpar 30 dagars ångerrätt. Det innebär att du har rätt att ångra ditt köp utan någon anledning inom 30 dagar från det att du har tagit emot leveransen. Om du vill använda dig av ångerrätten ska du skicka meddelande om det till oss inom tidsfristen och därefter behöver vi få returen inom 14 dagar. Du har rätt att öppna förpackningen och undersöka produkten i den utsträckning som krävs för att bedöma varans funktion och egenskaper samt bedöma om du är nöjd med den. Produkten skall returneras med original förpackningen, inklusive alla eventuella tillbehör som exempelvis bruksanvisning, fjärrkontroll, medföljande batterier etc. Om varan returneras i väsentligt förändrat skick eller om vissa tillbehör saknas, förbehåller Myori Nordic sig rätten att göra göra värdeminskningsavdrag på belopp som skall återbetalas. Om du ångrar ditt köp och skickar tillbaka hela din beställning så återbetalar vi det belopp du har betalat inklusive avgift för betalsätt och fraktkostnader inom 14 dagar. Om du skickar tillbaka en del av beställningen betalar vi inte tillbaka avgiften för betalsätt och fraktkostnader. 


När du ångrar ett köp ska du som kund stå för returfrakten. Du kan använda returblanketten som ligger i paketet och då blir din fraktkostnad 100 kr. Vi drar då av beloppet på återbetalningen till dig.

Returer 

Meddela oss, inom 30 dagar från mottagandet, om du vill returnera en vara så skickar vi dig en returadressetikett. Detta gör hanteringen av din retur säkrare. Skickar du den själv är det du som kund som ansvarar för varorna tills de når Myori Nordic. Defekta produkter skall returneras i samma skick som de togs emot, se reklamation. Kontakta kundtjänst på email help-se@myori.se när du har frågor om en retur du vill göra. För närvarande är returkostnaden 100 kr per paket när du använder vår returadressetikett. Kostnaden för din retur kommer på separat faktura när din retur är hanterad. En eventuell kostnad för värdeminskning kommer att debiteras dig om du använt varan mer än vad som anses nödvändigt för att fastställa varans funktion och egenskaper.

Returadress är: 

MYORI NORDIC AB

Mediavägen 4 

SE-438 91 LANDVETTER 

Sweden

Reklamation 

Myori Nordic tillämpar Konsumentköplagens reklamationsrätt (se konsumentverket) vilket innebär att du har tre års reklamationsrätt efter det att du har mottagit varan. Fel på produkten, felleverans eller transportskada skall reklameras inom "skälig tid" från det att felet upptäcktes. En reklamation som görs inom 2 månader från det att felet upptäcktes anses alltid vara gjord inom skälig tid. Sker inte reklamation inom skälig tid från det att felet upptäckts, eller borde ha upptäckts, och senast inom tre år och två månader från det att du tog emot varan, förlorar du rätten att göra eventuella påföljder enligt konsumentköplagen gällande mot oss.


Vid ett reklamationsärende skall du kontakta vår kundtjänst på telefon 08-587 610 00 eller email help-se@myori.se som vidare hjälper dig med förfarandet. Du kommer då bli ombedd att tillhandahålla bilder via mail på felaktigheter/den defekta varan där felet tydligt framgår. Du kan använda den förbetalda returadressetiketten som fanns med i paketet vid leveransen för att skicka varan tillbaka till oss.


När vi har mottagit den reklamerade varan undersöks felet. Vid godkänd reklamation ersätter vi dig med en ny vara alternativt återbetalar alla dina kostnader inklusive betalnings- och fraktavgifter.

Transportskada 

Om du vid mottagandet upptäcker att försändelsen är transportskadad ska du omedelbart anmäla skadan till ditt utlämningsställe eller till transportören som har kört ut godset till dig. Skicka gärna också ett separat skriftligt meddelande till vår kundtjänst.

Återbetalning 

Återbetalningen kommer att ske utan onödigt dröjsmål och i vilket fall som helst senast 14 dagar från den dag då vi fick ditt meddelande om att du ångrat köpet. Vi förbehåller oss dock rätten att avvakta återbetalningen tills vi fått tillbaka varan från dig eller tills du sänt in ett bevis på att du återsänt varan, beroende på vilket som inträffar först. Återbetalning sker på samma sätt som den ursprungliga betalningen, såvida inte något annat uttryckligen överenskommits med dig. Om du vill få pengarna utbetalat på annat sätt kontakta vår kundtjänst på telefon 08-587 610 00 eller email help-se@myori.se. Vid återbetalning så justerar vi för eventuella returkostnader.

Hantering av personuppgifter 

För mer information om hur vi behandlar dina personuppgifter, besök gärna https://myori.se/sakerhetspolicy/ Det är viktigt att du tar del av och förstår integritetspolicyn och känner dig trygg i vår behandling av dina personuppgifter. Du är alltid välkommen att kontakta oss vid eventuella frågor.

SÄKERHET VID KÖP 

Alla Myori Nordic transaktioner sker krypterat med SSL (Secure Sockets Layer). Myori Nordic samarbetar med Avarda och uppfyller kraven för PCI. Betalning med betalkort sker i överensstämmande med svensk lag för betalningar via Internet. All kortbetalning sker med 3D Secure för att öka säkerheten. Denna process ägs av din bank och om du skulle uppleva problem med att genomföra verifieringen under betalningstillfället, får vi vänligen hänvisa dig till din bank. När du har genomfört din betalning via Internet får du en orderbekräftelse via e-post. Den ber vi dig att spara.

Beställning – Vid beställning av produkter kommer du först att motta en oförbindande beställningsbekräftelse från Myori Nordic. Det är först när du mottar en leveransbekräftelse som Myori Nordic godkänt din beställning och ett bindande avtal ingåtts mellan dig och Myori Nordic. Vi reserverar oss mot slutförsäljning och förbehåller oss rätten att löpande göra produktändringar och förbättringar. Skulle någon av produkterna du beställt vara slut i lager händer det att vi i stället kontaktar dig och frågar om vi kan leverera en likvärdig ersättningsvara.

Ansvar – För att handla hos Myori Nordic AB måste du ha fyllt 18 år och vara införstådd med de villkor som gäller för handel hos Myori Nordic.

Myori Nordic är ett registrerat varumärke som opererar under gällande lagstiftning och regler om produktansvar i Sverige och EU.

Tvist – Vid en tvist kommer Myori Nordic AB att följa Allmänna reklamationsnämndens rekommendationer. Vid en eventuell tvist kan du anmäla ditt klagomål. Vid en nationell tvist hänvisar vi i första hand till Allmänna reklamationsnämnden (ARN) i Sverige, Box 174 101 23 Stockholm. Du kan även använda European Commission Online Dispute Resolution (EU ODR), EU:s gemensamma sida för tvistlösning som prövar tvister som uppstått vid gränsöverskridande e-handel.

Kundservice – Har du frågor eller behöver hjälp är du alltid välkommen att skicka e-post till help-se@myori.se eller ringa på 08-587 610 00

Köpvillkor

Välkommen till Myori Nordic AB, ett svenskt företag grundat 2004 med lager i Göteborg och kontor i Malmö. Hos oss hittar du spännande, unika och smarta produkter av högsta kvalitet.

Med vänlig hälsning 

Filip Gahnström VD, Myori Nordic AB

Dina fördelaktiga villkor

Vår ambition är att du alltid ska vara nöjd som kund. Här får du veta allt om hur det fungerar när du handlar på Myori Nordic AB. Du har alltid 30 dagars öppet köp.

Myori Nordic orderhantering / Din beställning

Din order packas och lämnar vårt lager normalt inom 24 timmar. Beställningar som görs före kl.12 lämnar lagret samma dag. Vi ber om överseende vid oförutsedda händelser eller extra intensiva perioder såsom inför jul eller stora kampanjer.

Betalningssätt – Du kan betala med kreditkort. Visa, Mastercard och American Express. Myori erbjuder även faktura och delbetalning i samarbete med Avarda:

Faktura – Din faktura skickas per mail när paketet har lämnat lagret. Fakturaadress och leveransadress måste alltid vara samma när du väljer att betala med faktura. Med dina varor följer en följesedel.

Kundservice – Myori Nordic Kundservice finns till för dig! Du är alltid välkommen till att skicka e-post till help-se@myori.se om du har några frågor eller kommentarer. Vi kontaktar dig inom 48 timmar.

Försändelser

Leveranstid

Leveranstid är 1 - 3 arbetsdagar från det att paketet lämnar Myori Nordics  lager i Göteborg tills det kommit till distributörens utlämningsställe. Beroende på vilket leveransalternativ du har valt, uppskattas leveranstid för de olika alternativen som framgår i kassan. Vi eftersträvar att leverera din beställning inom angivna tidsramar, men ibland kan leveransen ta längre tid på grund av oväntade händelser. Vid en leveransförsening kan du kontakta oss så hjälper vi till att lokalisera din beställning. Vid eventuellt dröjsmål meddelar Myori Nordic, om möjligt, en ny beräknad leveranstid. Om ett eventuellt dröjsmål är av väsentlig betydelse för dig har du alltid rätt att häva köpet. Meddela oss snarast möjligt om det är särskilt viktigt för dig att erhålla varan före ett visst datum.

Orderbekräftelse – Så snart du skickat din order via hemsidan kommer du att få se en orderbekräftelse på skärmen med ditt ordernummer och det totala orderbeloppet.

Leveranskostnader – Eventuella leveranskostnader för din order framgår i kassan och på orderbekräftelsen.

Moms – Alla priser inkluderar 25% moms.

Ej mottagen leverans/outlöst beställning

Vid ej mottagen leverans/outlöst beställning returneras ditt paket tillbaka till vårt lager automatiskt efter ca 7-14 dagar. Vi debiterar en avgift på 199 SEK vid en sådan retur.

Öppet köp / Ångerrätt

Prova produkten hemma hos dig - gör ditt köpbeslut därefter. Vi på Myori Nordic tillämpar 30 dagars ångerrätt. Det innebär att du har rätt att ångra ditt köp utan någon anledning inom 30 dagar från det att du har tagit emot leveransen. Om du vill använda dig av ångerrätten ska du skicka meddelande om det till oss inom tidsfristen och därefter behöver vi få returen inom 14 dagar. Du har rätt att öppna förpackningen och undersöka produkten i den utsträckning som krävs för att bedöma varans funktion och egenskaper samt bedöma om du är nöjd med den. Produkten skall returneras med original förpackningen, inklusive alla eventuella tillbehör som exempelvis bruksanvisning, fjärrkontroll, medföljande batterier etc. Om varan returneras i väsentligt förändrat skick eller om vissa tillbehör saknas, förbehåller Myori Nordic sig rätten att göra göra värdeminskningsavdrag på belopp som skall återbetalas. Om du ångrar ditt köp och skickar tillbaka hela din beställning så återbetalar vi det belopp du har betalat inklusive avgift för betalsätt och fraktkostnader inom 14 dagar. Om du skickar tillbaka en del av beställningen betalar vi inte tillbaka avgiften för betalsätt och fraktkostnader. 


När du ångrar ett köp ska du som kund stå för returfrakten. Du kan använda returblanketten som ligger i paketet och då blir din fraktkostnad 100 kr. Vi drar då av beloppet på återbetalningen till dig.

Returer 

Meddela oss, inom 30 dagar från mottagandet, om du vill returnera en vara så skickar vi dig en returadressetikett. Detta gör hanteringen av din retur säkrare. Skickar du den själv är det du som kund som ansvarar för varorna tills de når Myori Nordic. Defekta produkter skall returneras i samma skick som de togs emot, se reklamation. Kontakta kundtjänst på email help-se@myori.se när du har frågor om en retur du vill göra. För närvarande är returkostnaden 100 kr per paket när du använder vår returadressetikett. Kostnaden för din retur kommer på separat faktura när din retur är hanterad. En eventuell kostnad för värdeminskning kommer att debiteras dig om du använt varan mer än vad som anses nödvändigt för att fastställa varans funktion och egenskaper.

Returadress är: 

MYORI NORDIC AB

Mediavägen 4 

SE-438 91 LANDVETTER 

Sweden

Reklamation 

Myori Nordic tillämpar Konsumentköplagens reklamationsrätt (se konsumentverket) vilket innebär att du har tre års reklamationsrätt efter det att du har mottagit varan. Fel på produkten, felleverans eller transportskada skall reklameras inom "skälig tid" från det att felet upptäcktes. En reklamation som görs inom 2 månader från det att felet upptäcktes anses alltid vara gjord inom skälig tid. Sker inte reklamation inom skälig tid från det att felet upptäckts, eller borde ha upptäckts, och senast inom tre år och två månader från det att du tog emot varan, förlorar du rätten att göra eventuella påföljder enligt konsumentköplagen gällande mot oss.


Vid ett reklamationsärende skall du kontakta vår kundtjänst på telefon 08-587 610 00 eller email help-se@myori.se som vidare hjälper dig med förfarandet. Du kommer då bli ombedd att tillhandahålla bilder via mail på felaktigheter/den defekta varan där felet tydligt framgår. Du kan använda den förbetalda returadressetiketten som fanns med i paketet vid leveransen för att skicka varan tillbaka till oss.


När vi har mottagit den reklamerade varan undersöks felet. Vid godkänd reklamation ersätter vi dig med en ny vara alternativt återbetalar alla dina kostnader inklusive betalnings- och fraktavgifter.

Transportskada 

Om du vid mottagandet upptäcker att försändelsen är transportskadad ska du omedelbart anmäla skadan till ditt utlämningsställe eller till transportören som har kört ut godset till dig. Skicka gärna också ett separat skriftligt meddelande till vår kundtjänst.

Återbetalning 

Återbetalningen kommer att ske utan onödigt dröjsmål och i vilket fall som helst senast 14 dagar från den dag då vi fick ditt meddelande om att du ångrat köpet. Vi förbehåller oss dock rätten att avvakta återbetalningen tills vi fått tillbaka varan från dig eller tills du sänt in ett bevis på att du återsänt varan, beroende på vilket som inträffar först. Återbetalning sker på samma sätt som den ursprungliga betalningen, såvida inte något annat uttryckligen överenskommits med dig. Om du vill få pengarna utbetalat på annat sätt kontakta vår kundtjänst på telefon 08-587 610 00 eller email help-se@myori.se. Vid återbetalning så justerar vi för eventuella returkostnader.

Hantering av personuppgifter 

För mer information om hur vi behandlar dina personuppgifter, besök gärna https://myori.se/sakerhetspolicy/ Det är viktigt att du tar del av och förstår integritetspolicyn och känner dig trygg i vår behandling av dina personuppgifter. Du är alltid välkommen att kontakta oss vid eventuella frågor.

SÄKERHET VID KÖP 

Alla Myori Nordic transaktioner sker krypterat med SSL (Secure Sockets Layer). Myori Nordic samarbetar med Avarda och uppfyller kraven för PCI. Betalning med betalkort sker i överensstämmande med svensk lag för betalningar via Internet. All kortbetalning sker med 3D Secure för att öka säkerheten. Denna process ägs av din bank och om du skulle uppleva problem med att genomföra verifieringen under betalningstillfället, får vi vänligen hänvisa dig till din bank. När du har genomfört din betalning via Internet får du en orderbekräftelse via e-post. Den ber vi dig att spara.

Beställning – Vid beställning av produkter kommer du först att motta en oförbindande beställningsbekräftelse från Myori Nordic. Det är först när du mottar en leveransbekräftelse som Myori Nordic godkänt din beställning och ett bindande avtal ingåtts mellan dig och Myori Nordic. Vi reserverar oss mot slutförsäljning och förbehåller oss rätten att löpande göra produktändringar och förbättringar. Skulle någon av produkterna du beställt vara slut i lager händer det att vi i stället kontaktar dig och frågar om vi kan leverera en likvärdig ersättningsvara.

Ansvar – För att handla hos Myori Nordic AB måste du ha fyllt 18 år och vara införstådd med de villkor som gäller för handel hos Myori Nordic.

Myori Nordic och är ett registrerat varumärke som opererar under gällande lagstiftning och regler om produktansvar i Sverige och EU.

Tvist – Vid en tvist kommer Myori Nordic AB att följa Allmänna reklamationsnämndens rekommendationer. Vid en eventuell tvist kan du anmäla ditt klagomål. Vid en nationell tvist hänvisar vi i första hand till Allmänna reklamationsnämnden (ARN) i Sverige, Box 174 101 23 Stockholm. Du kan även använda European Commission Online Dispute Resolution (EU ODR), EU:s gemensamma sida för tvistlösning som prövar tvister som uppstått vid gränsöverskridande e-handel.

Kundservice – Har du frågor eller behöver hjälp är du alltid välkommen att skicka e-post till help-se@myori.se eller ringa på 08-587 610 00

Leverans

Leverans

Köp före kl 14 skickas samma dag

Dela upp betalning

Enkel betalning

Möjlighet till delbetalning

Öppet köp

Prova hemma

30 dagars öppet köp

Avarda

Säker betalning

Betala med Avarda

Leverans

Leverans

Köp före kl 14 skickas samma dag

Dela upp betalning

Enkel betalning

Möjlighet till delbetalning

Öppet köp

Prova hemma

30 dagars öppet köp

Avarda

Säker betalning

Betala med Avarda

Girl with pillow
Pullover mattress
Woman with pillow
Jumping on bed
Soft foam mattress
Sleeping beauty